Tuesday, June 7, 2011

Korea Flash back part 3

Assalamualaikum w.b.t






Ni pulakk makanan yg we all makan for ermmm i can't remember which day...but ape yg aku nk stori yerla ....cu tengok cu tengok saiz mangkuk bubur shrimps ni... hah ambikk ko ...mesti tekezutt kann...

tau xpe samala ngan aku time mule2 makanan ni sampai, erkk time tu masing2 dh amik tempat...itgkan bubur ni share dgn 2-3 org..tp salah telahan ku rupanyer...mangku sebesar ni hanyala utk aku SEORANG ..aku ulang lagik hanya SEORANG jep..makk aiii ni mkn ke melantakkk...adoiii penoh sehh pewot aku time ni..... mcm mane nk abiskan??? seburuk lantak pun aku ..xdepla mkn byk cam gini...ni nk makan tuk 4-5 org nyer.... ape2 pon bubur shrimps mmg lazat & menyelerakan di mkn panas2 *thumb up*











Nota pipi : fusion of food ...korea ar da best /no1

2 comments: