Tuesday, April 19, 2011

senjakala

Assalamualaikum w.b.t















one of 'adengan' dlm movie senjakala....smalam aku & en.lee pi tgk senjakala....hahahaha skang dh trend cite hantu jep kat malaysia but wat do u expect frm malay film huhuhuhu no komen..anywhere cite ni x la membosankan sgt....tp kita dh dpt jangka cite hantu berunsur saka2 ni mcm mane...just polow da track jerlakan....aku tgk tayang kol 10.15 mlm....



masuk2 jep dlm panggung en.lee dh ngomel2 coz org mmg tak ramai ....serius bole kira bape org jep dlm tu.... dia dr mule mmg xnk tgk ..tp mcm biasalah aku kan kaki buli so...gunakan la skill aku yg terpendam ni hahahahaha..nak x nak dia kena polow huhuhuhu ( what a witch ) ade ku kesahhh ...yg pasti dpt tgk ....bkn ape mmg mlm tu xdep cite yg menarik tuk ditgk... so aku pilih ler cite arahan ahmad idham coz mane ler taw badi cite jgn pandang belakang tu ade lagii ker...



coming soon mcm nk tgk SCREAM 4, ROOMATE , THOR, cite2 ni mmg aku tunggu sgt2 :))















nota pipi : en.lee next time kita tgk cite pilihan awk plakk yup :))

2 comments:

  1. kureng eh kak??berhajat nak nengok jugak sebenarnya...sebab ada hero idaman hati ! hahaha

    ReplyDelete
  2. zaa pegila tgk... akak minat cite seramm..so bg akak yg ni x bape seram melampau kot hehehehe

    ReplyDelete