Thursday, November 18, 2010

harry potter and deathly hallows

huhuhuhu one of my febret movie ..even buku nyer i tgh baca....tebal sgt la plakkk....tu yg lambat skit nk abis hehehehe...but i try my best to finish it.... dh abis baca baru nk pi tgk movie nyer....i plan nk tgk this weken..so guys wanna join me??? plizz raise up ur hand?? i decide nk tgk kat alamanda kot tu pon lau i got my blessing frm Mr Lee .... smalam i dh mengutarakan hajat ini...tp "KIV" ermmm sedey nyer...still tiada kata putus.... but i will never give up for sure la..that's was my febret movie...i would do anything and definately no matter what it cost...OMG...mmg aku telebih sudah...hahahaha ape2 pon last movie and uolls must watching that movie also.... orait away dulu..... see uolls again ~ TaTa ..TiTi...TuTu :))

2 comments: