Thursday, June 18, 2009

i'm back again...huhuhu

This week adalah minggu terakhir sebelum aku cuti panjang...byk gak keje nak settle sebelum cuti...opis plak bz ngan 5S plak..mcm2 ada..kad tawen hampir di edarkan.yg jauh2 aku email jer jimat duit setem..maklum ler bajet sikit..( bkn kendekut ek...)cuma utilizekan teknologi yg ada...kpd kengkawan, org2 kg(ayat ni aku selalu guna utk member aku masa blajar kat Uitm dulu) jemputler menghadirkan diri memeriahkan majlis 'teman ek'...dua2 kad teman bagi nak pegi mane satu pun bole tp wajib dtg dua2 hehehehe camner tu???weekend ni balik melaka my future husband akak hantar...aku mintak dia drop kat pudu nak bas..coz dh lame tak naik bas...kete aku kat kg adik aku guna..dia cuti..lama gak dia cuti sampai raya kot..nampak nyer kete aku akan berada di melaka agak lama..dan skang aku jadi penumpang tetap Nadi Putera...best gak naik bus ramai2 teringat zaman skolah dulu2..okla chow dulu esok2 update lagi..bdk2 ni sibuk suruh update blog..aku sebab ape huhuhu mesti nak tahu ape perasaan dah nak kawin ni...takper esok kita citer adiossssss.......

No comments:

Post a Comment